عروسک بـــــــــــــــــــــــد

در زندگی مطالعه دل غنیمت است خواهی بخوان و خواه نخوان ما نوشته ایم

عروسک بـــــــــــــــــــــــد

در زندگی مطالعه دل غنیمت است خواهی بخوان و خواه نخوان ما نوشته ایم

دلم را سپردم به بنگاه دنیا


دلم را سپردم به بنگاه دنیا
و هی آگهی دادم اینجا و آنجا
و هر روزبرای دلم مشتری آمد و رفت
و هی این و آن سرسری آمد و رفت
ولی هیچ کس واقعاً اتاق دلم را تماشا نکرد
دلم، قفل بود
کسی قفل قلب مرا وا نکرد
یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه است
یکی گفت: چه دیوارهایش سیاه است!
یکی گفت: چرا نور اینجا کم است
و آن دیگری گفت:و انگار هر آجرش
فقط از غم و غصه و ماتم است!
و رفتند و بعدش دلم ماند بی مشتری
و من تازه آن وقت گفتم:
خدایا تو قلب مرا می خری؟
و فردای آن روزخدا آمد و توی قلبم نشست
و در را به روی همه پشت خود بست
و من روی آن در نوشتم:
ببخشید، دیگر برای شما جا نداریم
از این پس به جز او
 کسی را نداریم. 
نظرات 4 + ارسال نظر
غزال پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ http://shinee.blogsky.com

سلام قشنگ بود!بهم سر بزن!

غزال پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://shinee.blogsky.com

تو قسمت تنظیمات عمومی وبلاگ تعداد پست هاتو هرچندتا که میخوای باشه روصفحه رو مثلا سی تا رو می نویسی هم تو تعداد پست درصفحه هم تعداد عناوین رو همون سی تا میزنی.ولی یه بدبخت مثل من که با موبایل میاد بازشدن پیج صبر ایوب میخواد!

میوسا پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://miosa.blogsky.com

چرا انقدر غمگین؟یه تکونی بده به خودت..نتونستم زیاد بخونم از نوشتهات...

[ بدون نام ] شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

عالییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد